Register Now

Login

Lost Password

Lost your password? Please enter your username and email address. You will receive a link to create a new password via email.

Netflix mai aproape de România.

Netflix mai aproape de România.

Netflix va fi lansat săptămîna aceasta în Spania ( 20 octombrie), Portugalia (21 octombrie) și Italia (22 octombrie). Prețul abonamentului este 7,99 EUR pe lună.  Serviciul va putea fi accesat și prin intermediul Vodafone în Spania și prin Vodafone și Telecom  în Italia. Netflix este prezent astăzi în aproape jumătate din țările Uniunii Europene, printre care Germania, Franța, Marea Britanie, Belgia, Elveția și cîteva dintre țările nordice. Grecia, Bulgaria, România, Croația, dar și Polonia nu au încă acces la cel mai faimos serviciu de video on demand din lume. Marea Britanie este cea mai importantă piață externă a Netflix, cu 4,5 milioane de abonați, în timp ce Germania și Franța se apropie fiecare de 700.000 de utilizatori.

Netflix oferă clienților săi europeni mii de ore de filme și seriale americane, printre ele și extrem de popularele sale seriale originale mai vechi, „Orange Is the New Black” și „House of Cards”, sau mai noi  ca „Daredevil” și „Marco Polo”. Nevoia de conținut local, adaptat piețelor și vorbit în limba respectivelor teritorii, nu a rămas necunoscută celor de la Netflix. Conform variety.com, compania va coproduce și va achiziționa de la producători și distribuitori locali entertainment destinat în primul rînd abonaților dintr-o anumită țară. Sunt deja anunțate pentru anul viitor premiere ale unor seriale polițiste franceze și italiene, construite special pentru Netflix. „Narcos”, unul dintre cele mai noi produse orginale ale serviciului, despre viața celebrului traficant de droguri columbian, Pablo Escobar, este vorbit în mare măsură în spaniolă.

Netflix are astăzi 66,02 milioane de abonați în toată lumea, dintre care 42 milioane în Statele Unite.

Compania a anunțat că pînă la finalul lui 2016 va încheia procesul de extindere globală, făcînd serviciul disponibil în 200 de teritorii și a promis investitorilor că tot pînă atunci va ajunge break even. Deocamdată, expansiunea mondială și competiția puternică de pe piața americană se dovedesc a fi foarte costisitoare. În trimestrul al treilea al acestui an, Netflix a obținut un profit cu 50% mai mic decît cel din perioada similară a anului trecut și nu a reușit să atingă numărul de abonați estimat în Statele Unite. După anunțarea săptămîna trecută a rezultatelor dezamăgitoare pentru investitori,  oficialii Netflix, citați de New York Times, au reafirmat că investiția în cel mai bun „conținut posibil”  rămîne obiectivul numărul unu al companiei și cheia succesului în fața oricărui tip de competitor fie el american sau european.

O promisiune făcută încă o dată potențialilor abonați din viitoarele teritorii Netflix că nu vor fi dezamăgiți.